Vorming / Bouwen aan je (merk)imago
"In die jeugdbeweging wordt vooral veel gedronken... De stuurgroep is saai! Jullie jaarlijkse fuif begint oubollig te worden! Waarom hebben we vorming nodig? Het beleid wordt bepaald door hippies!”
De gekende cliches over elke organisatie worden vaak bovengehaald. Maar wat doe je als de vooroordelen negatief worden?
In deze vorming focussen we op het bouwen van jullie (merk)imago. We bekijken jullie verschillende doelgroepen en de manier hoe ze jullie "merk" beleven. Je leert de juiste verwachtingen in de markt zetten en die in te lossen of te overstijgen. We gaan aan de slag met jullie identiteit en hoe jullie deze naar buiten kunnen brengen. We kijken welke zaken jullie organiseren en communiceren en wat het effect is op jullie imago.
Waarom deze vorming?
Jullie willen een duidelijke boodschap in de markt zetten en nadenken over hoe jullie overkomen.
Voorbeeldinhoud
- Wat associëren mensen met je merk?
- Hoe ontstaat een merkimago?
- Bouw je merkidentiteit
- Positionering van jullie activiteiten/evenementen